۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱

خولیو ولاسکو:

مدافعان‌مان تحت تاثیر قدرت روس‌ها قرار داشتند/ هنوز باید تجربه کسب کنیم

مدافعان‌مان تحت تاثیر قدرت روس‌ها قرار داشتند/ هنوز باید تجربه کسب کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران که معتقد است بازیکنانش نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده‌اند، گفت: دفاع ما تحت تاثیر فیزیک منحصر به فرد روس‌ها بیشتر منتظر اسپک‌های قدرتمند آنها بود، در حالیکه بازیکنان روسیه هم با تکنیک هستند، هم با هوش.

به گزارش خبرنگار مهر، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست تیمش برابر روسیه در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: همانطور که در نشست خبری روز پنجشنبه هم گفتم ما برای برد مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا به میدان آمدیم. جام قهرمانان قاره‌ها بهترین فرصت برای ماست که در مقابل بهترین‌های جهان چیزهای جدید یاد بگیریم و توان و قدرت خود را افزایش بدهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان ما هنوز استقامت ذهنی برای ادامه بازی با قدرت‌های والیبال را به طور کامل به دست نیاورده‌اند ولی نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران همچنین یادآور شد: امروز دفاع ما تحت تاثیر فیزیک منحصر به فرد روس‌ها بیشتر منتظر اسپک‌های قدرتمند آنها بود. در حالیکه بازیکنان روسیه هم با تکنیک هستند، هم با هوش. می‌دانند که چطور از توپ بهترین استفاده را ببرند.

ولاسکو همچنین گفت: امروز من از مجتبی میرزاجانپور به عنوان بازیکن اصلی استفاده کردم. چون برابر ایتالیا خیلی خوب بازی کرد. او آینده خوبی دارد و من این شانس را به او دادم که برابر روسیه هم به میدان برود و تجربه بازی در این سطح والیبال را کسب کند.

تیم والیبال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها در ژاپن، در حالیکه بازی بسیار خوبی را مقابل قهرمان المپیک و لیگ جهانی ارائه کرد اما در نهایت مقابل این تیم قدرتمند تن به شکست 3 بر صفر داد تا دومین باخت خود در این رقابتها را تجربه کند.

کد خبر 2180128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha